Duit Belanja Sally

2 Mar 2011

Sedikit perubahan vs anak-anak Sally dah buka mata...

Assalamu'alaikum...
Meoww  meoww buat semua meowwmania dan meowwtakmania... Hehehe...

Starting by today, beberapa perubahan perkataan akan bertukar...

Perkataan salam meoww meoww terpaksa ditukar kepada versi salam lengkap disebabkan terdapat sedikit perdebatan di kalangan ilmuan yang mengatakan bahawa 'salam' tu maknanya tak elok. Macam singkatan 'akum' jugak. Tak elok.

So perkataan 'salam' akan diganti dengan versi lengkap iaitu 'Assalamu'alaikum'.

Perubahan kedua, kata ganti diri 'aku' akan bertukar kepada 'kita' lantaran penulis ingin berasa lebih dekat dan lebih mesra dengan pembaca.

Jadi mulai saat ni, aku akan membahasakan diri aku sebagai 'kita'.

Mengapa kita?

Sebab blog ini dimiliki oleh Sally, anak-anak Sally dan Tuan Sally sendiri.
Ramai kan? Jadi kena diganti dengan 'kita' pasal 'aku' tak sesuai...

Got it? (^_^),

 
Buat sesiapa meowwmania yang nak tahu perkembangan Sally dan anak-anaknya, nantik kita akan upload pic terkini mereka semua. Apa pun kita nak bagi tahu, anak-anak Sally semua dah bukak mata. Sangat sangat sangat chumel, okay!

Kepada sesiapa yang telah view dan singgah kat blog ni, kita ucapkan ribuan terima kasih dan insyaAllah, kita akan cuba curi masa untuk lawat balik blog korang. Minggu ni kita memang tersangat busy sebab banyak 'job' nak kena buat. Apa pun korang memang best sebab sudi singgah sini. Almaklumlah, sebagai beginner dalam dunia blog nie, kita masih terlalu hijau dan terlalu mentah untuk memahami selok-belok dunia blog nie. Apa pun, kita alu-alukan sesiapa yang sudi beri tunjuk ajar kat kita dalam apa jua bidang dan maklumat yang ingin dikongsi bersama.

Rasanya cukup setakat ini dulu sebab kita nak buat kerja lain pulak pasni.

See uols later, yaa... Wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perhatian!

***Kepada korang-korang yang dah follow blog kita, kita ucapkan jutaan terima kasih dan sebagai membalas budi, sila tinggalkan alamat URL blog korang di Kotak Cakaran untuk kita follow balik. TQ!
***Semua kandungan blog ini adalah milik blogger sepenuhnya dan semua idea dan penulisan terilham dengan spontan dan boleh jadi ianya muktamad atau boleh jadi ianya boleh berubah. Harap maklum!

Tentang Blogger

Ieza Hafizah cuma seorang manusia biasa macam korang jugak. Sebelum ini bekerja sebagai Pereka Grafik (percetakan) serta QC cum Admin dalam bidang percetakan, tetapi sebelum tu pernah menyandang jawatan sebagai Plate Maker untuk seketika. Namun disebabkan bakat dan minatnya telah terarah untuk menjadi seorang peniaga, kini Ieza Hafizah bekerja sepenuh masa untuk perniagaan kecil-kecilan milik keluarga. Cita-citanya moga satu hari nanti, beliau dapat membuka sebuah perniagaan miliknya sendiri, seterusnya merealisasikan impiannya untuk meramaikan lagi usahawan Melayu Islam di Malaysia ini, insyaAllah!