Duit Belanja Sally

16 May 2011

Budak Comel Nie Dah Lama Tak Nampak...







Sewaktu Sally ada dulu pun, kita memang dah rapat dengan si budak comel ni. Budak comel ni di antara kucing-kucing area rumah kita yang teramat manja dengan kita. Asal nampak je kita lalu, mesti mengekor kita nak mintak mamam. Kita memang dah paham pe'el si budak comel ni. Kadangkala, kekawan aka pakwa-pakwa si budak comel nie pon ikut sekali. Seronok je tengok mereka semua ni dok ngikut kita. Sampai je kat kereta, nah... terus bagi kibble sikit sorang. Memang kita sengaja standby makanan kucing dalam kereta nie untuk kes-kes macam nie.


Tetapi.....



Isk isk... nie sedih nak cerita nie...



Si budak comel nie dah lama tak nampak... Last kita jumpa dia hari khamis lepas. Sekarang dah hari Isnin. Mana dia pergi???

Kita dah rindu nak sakat-sakat dia. Yelaa... Sally pun dah jauh. Jadi bolehlah jugak si budak comel nie jadi penawar pengubat rindu kita kat Sally. Tapi laa nie budak comel nie dah menghilang tah ke mana. Harap dia selamat je hendaknya. Amin.


Mana ko pergi wahai budak comel??
Cepatlah balik... kita rindu nak main-main dengan awak... T_T


1 comment:

meowwmania said...

kita doakan budak comel tu selamat walau di mana dia berada, amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perhatian!

***Kepada korang-korang yang dah follow blog kita, kita ucapkan jutaan terima kasih dan sebagai membalas budi, sila tinggalkan alamat URL blog korang di Kotak Cakaran untuk kita follow balik. TQ!
***Semua kandungan blog ini adalah milik blogger sepenuhnya dan semua idea dan penulisan terilham dengan spontan dan boleh jadi ianya muktamad atau boleh jadi ianya boleh berubah. Harap maklum!

Tentang Blogger

Ieza Hafizah cuma seorang manusia biasa macam korang jugak. Sebelum ini bekerja sebagai Pereka Grafik (percetakan) serta QC cum Admin dalam bidang percetakan, tetapi sebelum tu pernah menyandang jawatan sebagai Plate Maker untuk seketika. Namun disebabkan bakat dan minatnya telah terarah untuk menjadi seorang peniaga, kini Ieza Hafizah bekerja sepenuh masa untuk perniagaan kecil-kecilan milik keluarga. Cita-citanya moga satu hari nanti, beliau dapat membuka sebuah perniagaan miliknya sendiri, seterusnya merealisasikan impiannya untuk meramaikan lagi usahawan Melayu Islam di Malaysia ini, insyaAllah!