Duit Belanja Sally

30 May 2011

Masih bersedih dengan kekalahan MU. Btw, Barca memang superb!

Pukul 3.00 pagi, serangan yang dimulakan oleh Manchester United beransur-ansur dimonopoli oleh team Barcelona. Rentak permainan mula dikawal oleh sebilangan pemain Barca yang mula mengatur startegi menyerang pertahanan MU.

Akhirnya, minit ke-27, pertahanan MU mula bolos dengan jaringan cantik si Pedro yang sebelum tu dah banyak kali mencuba nasib untuk mendapatkan gol sulung bagi Barca.

Tersentak dengan kemaraan Barca, MU cuba bangkit dan satu peluang keemasan digunakan sebaiknya oleh adik Rooney dengan tendangan jauh yang padu.

Namun kegembiraan MU hanya seketika. Minit ke 54, Lionel Messi mula menjarakkan kedudukan menerusi tendangan kencang yang pastinya gagal ditepis oleh Van Der Sar. MU mula hilang arah. Minit ke-69, pemenang Kasut Emas Piala Dunia 2010, David Villa akhirnya berjaya menggoncang gawang lawan, sekali gus mencerahkan peluang Barca untuk bergelar juara UEFA Champions League.






Apa pun, kemenangan Barcelona memang dah dijangka dari awal. Lihat saja rekod persembahannya sebelum ini. Menang secara total dalam semua liga. Sementelah, pemain Barca hampir separuh merupakan pemain Sepanyol yang baru saja memenangi Piala Dunia 2010. Paling menakutkan pihak MU, bintang kebanggaan Argentina, adik Messi turut serta dalam kesebelasan utama pemain Barcelona.

Huhu, dah macam pengulas sukan pulak kita nie.

Apa pun, tahniahlah buat pasukan Barcelona. Buat penyokong MU, teruskan menyokong MU kerana MU kelab yang paling otai. Hahaha... Otai ok. So, kena hormat. Keh keh keh!

So, teruskan menyokong MU untuk musim akan datang.







Pssttt...
Err Ferguson, angkatlah player best satu. MU banyak player otai. Tahula MU tu otai. Huhuhuu...



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? PitaPata Cat tickers



















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perhatian!

***Kepada korang-korang yang dah follow blog kita, kita ucapkan jutaan terima kasih dan sebagai membalas budi, sila tinggalkan alamat URL blog korang di Kotak Cakaran untuk kita follow balik. TQ!
***Semua kandungan blog ini adalah milik blogger sepenuhnya dan semua idea dan penulisan terilham dengan spontan dan boleh jadi ianya muktamad atau boleh jadi ianya boleh berubah. Harap maklum!

Tentang Blogger

Ieza Hafizah cuma seorang manusia biasa macam korang jugak. Sebelum ini bekerja sebagai Pereka Grafik (percetakan) serta QC cum Admin dalam bidang percetakan, tetapi sebelum tu pernah menyandang jawatan sebagai Plate Maker untuk seketika. Namun disebabkan bakat dan minatnya telah terarah untuk menjadi seorang peniaga, kini Ieza Hafizah bekerja sepenuh masa untuk perniagaan kecil-kecilan milik keluarga. Cita-citanya moga satu hari nanti, beliau dapat membuka sebuah perniagaan miliknya sendiri, seterusnya merealisasikan impiannya untuk meramaikan lagi usahawan Melayu Islam di Malaysia ini, insyaAllah!