Duit Belanja Sally

3 Apr 2011

Selamat Jalan Anak-anak Sally! T_T

Hari ni hari sedih kita.

Hari ni kita terpaksa serahkan anak-anak Sally kat orang.

Ayah kita dah warning, kalau nak jaga Sally, jaga je Sally, anak-anak dia kasi orang.
Kalau tak, dengan Sally Sally dia hantar kat orang nantik.

Kita tak dapat bayangkan kalau Sally tak ada dengan kita.
So kita terpaksa akur. Asalkan Sally tetap bersama kita.

Cuma kita risau, macam mana dengan Sally nantik bila tengok anak-anak dia dah takda? T_T



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? PitaPata Cat tickers

5 comments:

habsahharun said...

sedihnya...terpaksa berpisah...kasi lah anak2 dia besar dulu :(

Ieza2fyza said...

kita tengah cari pusat penjagaan kucing yang boleh jaga anak-anak sally buat sementara waktu.. sebab bila kita pindah rumah baru nantik, insyaAllah, takkan ada masalah untuk jaga mereka sebab ada ruang untuk mereka. rumah skrg mmg tak sesuai sebab ruangan terhad, so bila mereka ini berak, satu ruang tamu akan berbau, so itu yg ayah kita tak tahan.. kita pun kesian gak...

Ieza2fyza said...

kita tak hantar lagi anak-anak bulus nie..
kita macam tak sangguplaa...
tp ayah kita macam mana?
dia dah naik angin psl kita balik keja lewat, sure bau najis tu terpaksa bertebar di udara bercampur dgn udara dlm rumah... (even tucen-tucen tuh dok luar uma!)

kita tgh cari jln nie...
win2 situation...
huhu...

meowwmania said...

alahai sedihnya...

anak-anaknya tu dah putus susu ke ekk...

kalau boleh kembirikan Sally supaya dia tak bunting lagi, kembiri kan kucing byk kebaikkannya ;)

Ieza2fyza said...

isnin nie insyaAllah bawak Sally jumpa vet. BTW anak-anak Sally kat uma lg, tggu depa sume dah besar sikit... hehehe... pi SPCA td, depa terus terang je, kalo anak2 kucing mcm nie, depa just 'tidurkan' aje! huhu... so mmg takkan anta kat situ ler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perhatian!

***Kepada korang-korang yang dah follow blog kita, kita ucapkan jutaan terima kasih dan sebagai membalas budi, sila tinggalkan alamat URL blog korang di Kotak Cakaran untuk kita follow balik. TQ!
***Semua kandungan blog ini adalah milik blogger sepenuhnya dan semua idea dan penulisan terilham dengan spontan dan boleh jadi ianya muktamad atau boleh jadi ianya boleh berubah. Harap maklum!

Tentang Blogger

Ieza Hafizah cuma seorang manusia biasa macam korang jugak. Sebelum ini bekerja sebagai Pereka Grafik (percetakan) serta QC cum Admin dalam bidang percetakan, tetapi sebelum tu pernah menyandang jawatan sebagai Plate Maker untuk seketika. Namun disebabkan bakat dan minatnya telah terarah untuk menjadi seorang peniaga, kini Ieza Hafizah bekerja sepenuh masa untuk perniagaan kecil-kecilan milik keluarga. Cita-citanya moga satu hari nanti, beliau dapat membuka sebuah perniagaan miliknya sendiri, seterusnya merealisasikan impiannya untuk meramaikan lagi usahawan Melayu Islam di Malaysia ini, insyaAllah!