Duit Belanja Sally

5 Apr 2011

Salahkah Aku?

Suatu ketika, korang suka sangat dengan dia nie. Pokoknya apa saja tentang dia korang pandang ok je. Tapi bila dah lama kenal, satu hari korang didengarkan oleh si dia satu rahsia dirinya yang korang sukar untuk terima dalam hidup korang. Dan korang memutuskan untuk mengakhirkan hubungan itu setakat itu saja.

Adakah korang akan dicop sebagai seorang yang bersalah atau agak memilih bila mana hal-hal yang dihighlightkan tu berkait rapat dengan syariat hidup korang?

Meskipun family dah suka sama suka, tapi bagaimana korang dapat 'sukakan' hati korang jika korang terpaksa terima satu kenyataan yang korang sukar untuk terima dalam hidup korang berkenaan dirinya??

Maka, seeloknya biarlah perkara ini diukur dari sudut agama. Dan setelah diukur, korang terpaksa membuat penolakan!

Jadi, salahkah keputusan itu?



3 comments:

FVN said...

of course nak cari yg terbaik :)
mmg kita tak perfect,slagi bley cari..cari je...

meowwmania said...

tak salah

kita berhak memilih yg terbaik lebih2 lg jika dipandang dr sudut agama ;)

Ieza2fyza said...

@vin : isu nie timbul balik bila sekali lagi dia memain msj, kali nie no lain versi ayat lain.. sampai aku lmbt nak detect, tp finally dpt tahu gak... plus kekadang ade gak yg tak phm dok ungkit hal nie... mcm tak suke dgn keputusan aku sbb tolak dia. walhal x tahu cerita. huh!

@meowwmania : TYVM coz memahami. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perhatian!

***Kepada korang-korang yang dah follow blog kita, kita ucapkan jutaan terima kasih dan sebagai membalas budi, sila tinggalkan alamat URL blog korang di Kotak Cakaran untuk kita follow balik. TQ!
***Semua kandungan blog ini adalah milik blogger sepenuhnya dan semua idea dan penulisan terilham dengan spontan dan boleh jadi ianya muktamad atau boleh jadi ianya boleh berubah. Harap maklum!

Tentang Blogger

Ieza Hafizah cuma seorang manusia biasa macam korang jugak. Sebelum ini bekerja sebagai Pereka Grafik (percetakan) serta QC cum Admin dalam bidang percetakan, tetapi sebelum tu pernah menyandang jawatan sebagai Plate Maker untuk seketika. Namun disebabkan bakat dan minatnya telah terarah untuk menjadi seorang peniaga, kini Ieza Hafizah bekerja sepenuh masa untuk perniagaan kecil-kecilan milik keluarga. Cita-citanya moga satu hari nanti, beliau dapat membuka sebuah perniagaan miliknya sendiri, seterusnya merealisasikan impiannya untuk meramaikan lagi usahawan Melayu Islam di Malaysia ini, insyaAllah!