Duit Belanja Sally

15 Feb 2011

Kucing kesayanganku, Sally dah selamat jadi ibu pada 12 Rabiul Awal - Isnin malam Selasa. =)

Salam meoww meoww buat semua...

Hmmm... lebih seminggu blog tak update, gara-gara modem steamyxku buat hal. Apa nak buat, dah masanya modem tu expired! Hampeh punya modem. Baru setahun lebih pakai dah jahanam. Ingat nak derhaka nak pakai broadband lain, tapi memandangkan telefon rumah masih diperlukan, maka streamyx masih menjadi pilihan teratas untuk terus melanggan jalur lebar tanpa sempadan. Buat masa ni broadband Celcom kakakku lah yang menjadi mangsa untuk aku pinjam free of charge! Ngehehe...

Haaa... berita gembira sempena Maulidur Rasul pagi ni.

Kucing comelku aka Sally dah selamat melahirkan anak dia seramai lima (5) ekor pada malam tadi, atau dengan jelasnya, anak-anak kucing yang comel-comel tu selamat keluar dari perut Sally bermula pada pukul 10.00 lebih malam tadi. Makna kata, anak-anak kucing iaitu anak si Sally lahir lepas maghrib malam tadi yang bersamaan dengan 12 Rabiul Awal 1432 hijrah = Hari Kelahiran Nabi SAW.

Just imagine that!

Anak-anak kucing yang cute tu semua telah ditakdirkan berkongsi tarikh lahir dengan Nabi SAW yang sememangnya sayangkan haiwan yang bernama kucing ini.

Wowwww!!!

Amat bertuah Sally sebab anak dia lahir pada malam tadi lepas maghrib, dan sekali lagi Sally amat bertuah sebab malam tadi aku off duty, aku ada kat rumah. Dan alhamdulillah, Allah perkenankan doa aku untuk menyambut kelahiran anak-anak bulu yang comel-comel ni malam tadi. =)

Oklah.

Aku tak nak cerita panjang.  Kat bawah ni aku letak gambar-gambar Sally dan anak-anak dia yang baru lahir malam tadi.

Enjoy yaaa....



















1 comment:

Sharz said...

kite pon ade kucing name sally dulu... =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perhatian!

***Kepada korang-korang yang dah follow blog kita, kita ucapkan jutaan terima kasih dan sebagai membalas budi, sila tinggalkan alamat URL blog korang di Kotak Cakaran untuk kita follow balik. TQ!
***Semua kandungan blog ini adalah milik blogger sepenuhnya dan semua idea dan penulisan terilham dengan spontan dan boleh jadi ianya muktamad atau boleh jadi ianya boleh berubah. Harap maklum!

Tentang Blogger

Ieza Hafizah cuma seorang manusia biasa macam korang jugak. Sebelum ini bekerja sebagai Pereka Grafik (percetakan) serta QC cum Admin dalam bidang percetakan, tetapi sebelum tu pernah menyandang jawatan sebagai Plate Maker untuk seketika. Namun disebabkan bakat dan minatnya telah terarah untuk menjadi seorang peniaga, kini Ieza Hafizah bekerja sepenuh masa untuk perniagaan kecil-kecilan milik keluarga. Cita-citanya moga satu hari nanti, beliau dapat membuka sebuah perniagaan miliknya sendiri, seterusnya merealisasikan impiannya untuk meramaikan lagi usahawan Melayu Islam di Malaysia ini, insyaAllah!