Duit Belanja Sally

29 Jan 2011

Home Boarding untuk Kucing Comelku Si Sally Bucuk


Salam meoww meoww...

Sallyku dah semakin sarat... jadi nak tinggal dia sengsorang kat rumah, aku tak berani ambik risiko. Memandangkan aku akan balik kampung mulai esok malam sampai Isnin, maka aku putuskan untuk tinggal Sally kat 'nursery' special untuk kucing-kucing comel macam dia.

Alhamdulillah, proses pencarian telah berjaya dan esok petang aku akan hantar kucing kesayanganku tu ke pusat penjagaan kucing. Yang bestnya, akak tu bagi jaminan, if Sally have to deliver her kittens on that time, akak tu akan jadi bidannya. Hahaha... Sounds interesting, rite? :p

Aku siap cakap kat akak tu dengan penuh tegas, akak kena jaga kucing comel saya tu baik-baik sebab saya sayang sangat kat kucing saya tu.

Akak tu terus bagi jaminan, katanya aku tak perlu risau sebab the whole family dia suka sangat kat kucing dan suka jaga kucing.

Dan sekarang aku nak main-main dengan kucing comel aku ni sebab nantik tiga hari tak dapat nak main-main dengan Sally bucuk ni. I'm sure that i'm gonna miss miss her sooo much! Uhuk uhuk! (+_+)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perhatian!

***Kepada korang-korang yang dah follow blog kita, kita ucapkan jutaan terima kasih dan sebagai membalas budi, sila tinggalkan alamat URL blog korang di Kotak Cakaran untuk kita follow balik. TQ!
***Semua kandungan blog ini adalah milik blogger sepenuhnya dan semua idea dan penulisan terilham dengan spontan dan boleh jadi ianya muktamad atau boleh jadi ianya boleh berubah. Harap maklum!

Tentang Blogger

Ieza Hafizah cuma seorang manusia biasa macam korang jugak. Sebelum ini bekerja sebagai Pereka Grafik (percetakan) serta QC cum Admin dalam bidang percetakan, tetapi sebelum tu pernah menyandang jawatan sebagai Plate Maker untuk seketika. Namun disebabkan bakat dan minatnya telah terarah untuk menjadi seorang peniaga, kini Ieza Hafizah bekerja sepenuh masa untuk perniagaan kecil-kecilan milik keluarga. Cita-citanya moga satu hari nanti, beliau dapat membuka sebuah perniagaan miliknya sendiri, seterusnya merealisasikan impiannya untuk meramaikan lagi usahawan Melayu Islam di Malaysia ini, insyaAllah!