Duit Belanja Sally

13 Sept 2012

Sally Kirim Salam kat Semua!!! (^_^)

Dah lama sangat tak update pasal Sally, kan?
Walhal Sally ni sejak belai dia dari pertengahan tahun lepas, dah berkilo-kilo berat badan dia naik...
Alhamdulillah, sihat Sally di bawah jagaan makcik ieza dia.... Hehehe...
 
Hmmm... terfikir nak letak Sally dalam Youtube macam Sally lama... Sally 2 dulu...
Sally ni belum glamour macam Sally 2 si idong itam tuh...
 
InsyaAllah, Sally 3 akan beraksi di Youtube jugak...
Sally 3 yang special pasal cuma ada 3 kaki...
 
Caaayaaaanggggggggggggg Cellyyyyyyyy.... mwaaah!
 
 
~ieza~ blog suka-suka

2 comments:

meowwmania said...

hye Sally!! tak sabar nak tgk awak ^^

Ieza2fyza said...

tunggu......!!! sally ni suka masuk bilik air... suka tengok air mengalir... pastu dia main cungkil2 air tu dengan tangan dia yg comel ketot tuh... geram je nengok aksinyer... nasiblah selalu kene lenyek dek tuannyer.... hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perhatian!

***Kepada korang-korang yang dah follow blog kita, kita ucapkan jutaan terima kasih dan sebagai membalas budi, sila tinggalkan alamat URL blog korang di Kotak Cakaran untuk kita follow balik. TQ!
***Semua kandungan blog ini adalah milik blogger sepenuhnya dan semua idea dan penulisan terilham dengan spontan dan boleh jadi ianya muktamad atau boleh jadi ianya boleh berubah. Harap maklum!

Tentang Blogger

Ieza Hafizah cuma seorang manusia biasa macam korang jugak. Sebelum ini bekerja sebagai Pereka Grafik (percetakan) serta QC cum Admin dalam bidang percetakan, tetapi sebelum tu pernah menyandang jawatan sebagai Plate Maker untuk seketika. Namun disebabkan bakat dan minatnya telah terarah untuk menjadi seorang peniaga, kini Ieza Hafizah bekerja sepenuh masa untuk perniagaan kecil-kecilan milik keluarga. Cita-citanya moga satu hari nanti, beliau dapat membuka sebuah perniagaan miliknya sendiri, seterusnya merealisasikan impiannya untuk meramaikan lagi usahawan Melayu Islam di Malaysia ini, insyaAllah!